ٍُServiceDesk Plus زمان همه وقایع را به شکل Big Int ذخیره می کند. برای تبدیل این زمان به فرمتی که قابل خواندن باشد می توانید از این کد استفاده کنید:
dateadd(s, BigIntTime/1000, convert(datetime, '1-1-1970 04:30:00'))
برای توضیح در مورد این فرمول می توانید به این صفحه در سایت مایکروسافت مراجعه کنید. زمان 04:30 که اضافه شده به TimeZone ایران در تابستان بر می گردد. (در زمستان این عدد 3:30 خواهد بود؟ برای اینکه ساعت زمستانی و تابستانی را درست محاسبه کنیم چه باید کرد؟)
مثلا این تکه کد، تاریخچه کارهای انجام شده روی درخواست شماره 1234 را از دیتابیس بیرون می کشد
SELECT dateadd(s, WorkOrderHistory.operationtime/1000, convert(datetime, '1-1-1970 04:30:00')),
OPERATION, COLUMNNAME, PREV_VALUE, CURRENT_VALUE
from WorkOrderHistory, WorkOrderHistoryDiff
where WorkOrderHistory.WORKORDERID = 1234 and
WorkOrderHistory.HISTORYID = WorkOrderHistoryDiff.HISTORYID
تبدیل زمان در دیتابیس ServiceDesk Plus
گزارش درخواستهایی که گروه سرویس دسک بتنهایی آنها را بسته است
زمان ,workorderhistory ,dateadd ,توانید ,s ,datetime ,04 30 ,convert datetime ,1000 convert ,datetime 1 ,dateadd s ,1000 convert datetime
درباره این سایت