ٍُServiceDesk Plus زمان همه وقایع را به شکل Big Int ذخیره می کند. برای تبدیل این زمان به فرمتی که قابل خواندن باشد می توانید از این کد استفاده کنید:


dateadd(s, BigIntTime/1000, convert(datetime, '1-1-1970 04:30:00'))


برای توضیح در مورد این فرمول می توانید به این صفحه در سایت مایکروسافت مراجعه کنید. زمان 04:30 که اضافه شده به TimeZone ایران در تابستان بر می گردد. (در زمستان این عدد 3:30 خواهد بود؟  برای اینکه ساعت زمستانی و تابستانی را درست محاسبه کنیم چه باید کرد؟)


مثلا این تکه کد، تاریخچه کارهای انجام شده روی درخواست شماره 1234 را از دیتابیس بیرون می کشد


SELECT dateadd(s, WorkOrderHistory.operationtime/1000, convert(datetime, '1-1-1970 04:30:00')), 
OPERATION, COLUMNNAME, PREV_VALUE, CURRENT_VALUE
from WorkOrderHistory, WorkOrderHistoryDiff
where WorkOrderHistory.WORKORDERID = 1234 and
WorkOrderHistory.HISTORYID = WorkOrderHistoryDiff.HISTORYID




گاما یا سرویس دسک پلاس؟

تبدیل زمان در دیتابیس ServiceDesk Plus

گزارش درخواستهایی که گروه سرویس دسک بتنهایی آنها را بسته است

زمان ,workorderhistory ,dateadd ,توانید ,s ,datetime ,04 30 ,convert datetime ,1000 convert ,datetime 1 ,dateadd s ,1000 convert datetime

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Shim Chong World خرید بیت کوین ابزارآلات صنعتی و معدنی آموزش رایگان فارسی سیستمهای سرمایشی و گرمایشی ادبی همه چیز از همه جا یادداشت های یک کرم دنیاموزیک نوجوان مهدوی